Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Edwarda Grzymały w Sadownem

->WF

6 kwietnia, 2020

18.03.2020 r.

Klasa IIa

Temat: Poznajemy zabawę „Ruletka”. Uczymy się układu tanecznego.

  1. Dokładnie wykonaj ćwiczenia gimnastyczne:
  • W ramach zajęć sportowych potańcz również przy muzyce- Taniec Czekolada

18.03.2020 r.

Klasa IV

Temat: Uczymy się zabaw motoryczno-dydaktycznych w terenie.


Zadanie domowe:

  1. Rozgrzewka: https://wordwall.net/pl/resource/903528/wf/zaj%C4%99cia-wychowania-fizycznego
  2. Wykonaj, (najlepiej na świeżym powietrzu), tor przeszkód z wykorzystaniem naturalnych przedmiotów. Pokonuj go kilka razy dziennie. Ćwicz codziennie po kilkadziesiąt minut, możesz, biegać, jeździć na rowerze, grać w piłkę, itp. Namów do ćwiczeń najbliższych. Zrób zdjęcia albo nagraj krótkie filmiki i prześlij na moje konto na messengerze bądź na @ [email protected]
    Prace przesyłamy do końca miesiąca 🙂

18.03.2020 r.

Klasa Va

Temat: Poznajemy zasady zapobiegania otyłości.


Zadanie domowe:
Wykonaj 3 pełnowartościowe, (które zawierają węglowodany, białko, zdrowe tłuszcze) -zdrowe posiłki- śniadanie,obiad, kolacja. Zrób fotki, opisz posiłek z jakich produktów się składa, podaj wartości białka węglowodanów i tłuszczy w danym posiłku.
Prace przesyłamy: messenger albo na [email protected] do końca miesiąca 🙂

Zachęcam również wszystkich do codziennej aktywności w gronie rodziny: biegania, jazdy na rowerze czy najprościej spacerów.

18.03.2020 r.

Temat: Poznajemy zasady zapobiegania otyłości.

Klasa VIIa i VIIb (chłopcy)


Zadanie domowe:
1. Wykonaj 3 pełnowartościowe, (które zawierają węglowodany, białko, zdrowe tłuszcze) zdrowe posiłki- śniadanie,obiad, kolacja. Zrób fotki, opisz posiłek z jakich produktów się składa, podaj wartości białka węglowodanów i tłuszczy w danym posiłku.

2. Stwórz domową siłownię i ćwicz kilkadziesiat minut dziennie ( wykorzystaj naturalne przedmioty : opona, pień drzewa, kamień itp), bądź kreatywny 🙂
Zrób to w postaci obwodu jak robiliśmy ostatnio na lekcji.
Wykonaj fotki bądź nagraj krótkie filmiki i prześlij na mojego messengera albo na [email protected] do końca miesiąca 🙂

Zachęcam wszystkich do codziennej aktywności w gronie rodziny: biegania, jazdy na rowerze, gry w piłkę czy najprościej spacerów.

23.03.2020 r. chłopcy klasa VIII a i b

Dzień dobry!

W związku z zawieszeniem zajęć edukacyjnych w szkole zachęcam Was do zorganizowania sobie lekcji wychowania fizycznego w domu, której temat brzmi: „Ćwicz w domu grając w gry”.

W celu jej organizacji polecam Wam świetną stronę internetową stworzoną przez pana Damiana Rudnika – nauczyciela wychowania fizycznego i trenera, znajdującą się pod adresem:  https://damianrudnik.com/lekcja-wf-w-domu-zagraj-i-cwicz-podstawowka-i-liceum/.

Kiedy dotrzecie na polecaną przeze mnie stronę przekonacie się sami, jak można połączyć gry komputerowe z aktywnością fizyczną.

Ćwiczenia, które wykonacie pozwolą Wam aktywnie spędzić czas w domu oraz poprawić Waszą sprawność fizyczną i zdrowie. Poziom tej sprawności sprawdzimy po Waszym powrocie do szkoły. Mam nadzieję, iż nastąpi to
w najbliższym czasie.

Życzę Wam udanej zabawy! Małgorzata Zyśk

Klasy 6 a i 6 b witam Was serdecznie ćwiczenia na najbliższy tydzień 30.03-03.04 https://www.youtube.com/watch?v=VrHsthpWxA8

Pozdrawiam Andrzej Giers

Dziewczęta klasy VII a,b i VIIIa,b ćwiczenia na najbliższy tydzień 30.03-03.04 https://www.youtube.com/watch?v=_niF6s8tbZE pozdrawiam Andrzej Giers

Klasa V b ćwiczenia na najbliższy tydzień 30.03-03.04 układ Zumby ćwiczymy i poprawiamy nastrój https://www.youtube.com/watch?v=SOBEPiqlz48 pozdrawiam Andrzej Giers

Drodzy Uczniowie klas VIII

Każdy z Was powinien poświęcić trochę czasu na ćwiczenia ruchowe. Pamiętać przy tym musicie o własnym bezpieczeństwie. Ćwiczenia wykonujecie z dala od mebli, luster, okien, komputera czy telewizora.

 W kolejnych dniach będziecie wykonywali test sprawności fizycznej wg. Zuchory. Instrukcję wykonywania kolejnych prób znajdziecie wpisując link:

http://www.gimpszow-sport.vot.pl/files/isf_zuchory.pdf

W dniu dzisiejszym wykonaj próbę gibkości.

Przed podjęciem ćwiczeń należy wykonać rozgrzewkę, która uchroni Cię przed kontuzjami.

Przygotowanie do próby gibkości:

Na początek: Bieg w miejscu 4 x 30 sek. z przerwą 30 sek. Następnie wykonaj ćwiczenia rozciągające

Podaję linki do rozgrzewki z dużym zakresem ćwiczeń rozciągających do wyboru:

 Po wykonaniu rozgrzewki przystąp do wykonania próby według instrukcji. Wynik próby zapisz w tabelce sporządzonej wg/g wzoru zamieszczonego na końcu instrukcji.

  Zachęcam do wykonywania innych, znanych wam ćwiczeń. Pozdrawiam. Małgorzata Zyśk