Deklaracja dostępności Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Edwarda Grzymały w Sadownem
Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Edwarda Grzymały w Sadownem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Edwarda Grzymały w Sadownem.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków.
- Część dokumentów PDF została opublikowana bez warstwy tekstowej.
- Brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów.
- Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Koroś.
- E-mail: [email protected]
- Telefon: +48 25 6753 208 +48 25 6753 238
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej
- Adres: Kościuszki 72, 07-140 Sadowne
- E-mail: [email protected]
- Telefon: +48 25 6753 208 +48 25 6753 238
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Do budynku prowadzą trzy wejścia,
- Do wejścia głównego prowadzą schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych, do pozostałych wejść schody
- Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na pierwszym poziomie (poziom sekretariatu),
- W budynku nie ma windy,
- Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich mogą załatwić wszelkie sprawy w sekretariacie
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększanym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
- Na stronie internetowej zastosowano kolorystykę uwzględniając odpowiedni dobór kontrastów.
Inne informacje i oświadczenia
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich www.rpo.gov.pl (http://www.rpo.gov.pl)