Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Edwarda Grzymały w Sadownem

Wycieczka Mazury 2015

21 czerwca, 2015

W dniach od 15 do 17 czerwca 2015 r. odbyła się wycieczka klas IV a, V b, VI a i b na Mazury. 15 czerwca po sprawdzeniu obecności, spakowaniu bagaży do autokaru, udaliśmy się do miejscowości Iznota, koło Mikołajek .Podróż trwała trzy godziny. Po dotarciu na miejsce zwiedziliśmy osadę Galindów. Około godziny 12-tej wyruszyliśmy w rejs po jeziorach mazurskich.

Drugi dzień wycieczki – rozpoczął się pobudką o godz. 6:50 . Po zjedzeniu śniadania, o 730 wyruszyliśmy do Giżycka, Gierłoży i Świętej Lipki. W Giżycku zwiedziliśmy Twierdzę Bojen, a w Gierłoży odwiedziliśmy Mazurolandię W Świętej Lipce podziwialiśmy kościół, w którego wnętrzu rośnie drzewo – lipa. Drzewo to było inspiracją do nazwania miejscowości. Godne uwagi są wspaniałe kościelne organy, które oprócz pięknego wyglądu zachwycają poruszającymi się w takt muzyki figurkami. Od 18:00 do 21:00 czas upłynął wycieczkowiczom na grach i zabawach na świeżym powietrzu.

W środę, trzeciego dnia wycieczki, pojechaliśmy do Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie oraz do Mikołajek. Atrakcją były zabawy w Parku Wodnym „Tropikalna” w Hotelu Gołębiewski. Po wizycie na  basenie pojechaliśmy na ognisko do Rosochy nad Krutynią.

Pełni wrażeń wróciliśmy do naszej miejscowości po godzinie 18:00.

Wycieczka wszystkim bardzo się podobała, ponieważ dużo zwiedziliśmy, mieliśmy fajnego przewodnika.